lunes, 12 de marzo de 2012

Recuperar la il·lusió










Fa uns quants de mesos deia en aquest mateix bloc, que si alguna vegada tenia dubtes, tornaria a mirar-me el meu bloc per tal de recuperar la il·lusió. En aquests moments on la meva visió només pot veure la gama de colors dels grisos, torno a mirar tot el que he fet i tot el que he aconseguit per, tal com vaig dir una dia, recuperar les forces i tornar a creure en mi i en les persones que fins ara han cregut que ho faria possible. 

Vaig a començar per recuperar la il·lusió pel meu bloc. Un bloc que encara que en certs moments m’ha donat molts mals de cap, també m’ajudat a recuperar la memòria, ha creure que tot és possible, a veure com m’estimo el món educatiu i com m’agrada formar-hi part. 

No vull que certs entrebancs en la carrera m’ofusquin i no em deixin veure el que és important i molt menys que no em deixin gaudir d’allò en el que crec. Estimat bloc, torno i espero cuidar-te i mimar-te, se que tu i els altres blocs que em puguin interessar, també m’ajudaran i em nodriran de cultura, d’emocions i de saber fer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario